G-KB5H51MZKE

سایبان تراس ویلا مسکونی

دماوند، تهران

مشخصات پروژه

سایبان پارچه‌ای سفارشی تراس
مساحت: 13 
متر مربع 
کاربری: سایبان تراس
فرم: کمانی
سازه: فولاد ST37
رنگ سازه: مشکی کوره‌ای مات
پارچه:PVC-PVDF 750gr برند OBEKAN
رنگ پارچه: سفید
کارفرما: آقای شهابی
زمان اجرا: شهریور 1400
محل پروژه: دماوند، تهران، ایران

سایبان پارکینگ خانه مسکونی

در این پروژه با توجه به درخواست کارفرما به دلیل ارتفاع زیاد سقف تراس ویلا سقف با ارتفاع میان رده برای تراس طراحی و ساخته شد. یکی از چالش های اصلی این پروژه نامتقارن بودن تراس و عدم تبیعت از فرم های هندسی بوده که گروه مهندسی پاشام با طراحی سفارشی و منحصر به فرد خود به خوبی پروژه را طراحی و اجرا نموددند.

این پروژه در روستای چنارشرق، دماوند در استان تهران اجرا و نصب گردیده است. کل مدت زمان از سفارش تا نصب این پروژه کمتر از 20 روز انجام شده است که با توجه به فرم نامتقارن تراس مناسب می باشد و با توجه به معماری مدرن ویلا و محوطه سازه، سایبان پارچه ای بسیار ظاهر زیبا و جذابی پیدا کرده.

​​​​​​​پارچه استفاده شده در این پروژه از برند OBEKAN بوده که به واسطه داشتن یک لایه اضافه PVDF دارای ویژگی خودتمیز شونده بوده و طول عمر پارچه را افزایش میدهد. پارچه های برند OBEKAN عموما در کشور های حاشیه خلیج‌فارس فارس (عمارات، عربستان و...) استفاده میشوند و در شرایط آب و هوایی سخت مانند آفتاب شدید طول عمری حداقل 15 ساله دارند.
​​​​​​​
سایبان های پارچه ای پارکینگ خودرو در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف از خودرو شما مراقبت می نمایند. در ویلا های مسکونی مسکونی که امکان تامین کامل پارکینگ در ساختمان اصلی وجود ندارد. سایبان پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش خودرو می باشد.

از ویژگی های این سایبان پارکینگ خودرو با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.