G-KB5H51MZKE

سایبان مخروطی دکل کنار

پردیس، تهران

مشخصات پروژه

سایبان مخروطی دکل کنار آلاچیق
مساحت: 2 عدد 25 متر مربعی (مجموعا 50 متر مربع)
کاربری: سایبان آلاچیق
فرم: مخروطی (خیمه‌ای)
سازه: فولاد ST37 با رنگ کوره‌ای کرم 
پارچه:PVC 900gr برند Mehler آلمان
کارفرما: آقای پرورده
زمان اجرا: تیرماه 1400
محل پروژه: پردیس، استان تهران، ایران

سایبان مخروطی دکل کنار آلاچیق​​​​​​​
​​​​​​​
در طراحی محوطه و معماری آن، آلاچیق به عنوان یکی از الزامات محوطه‌های بناهای مسکونی شناخته می شود. اما نکته ی قابل اهمیتی در انتخاب نوع آلاچیق وجود دارد. طرح مدرن و لوکس سایبان و مطابقت طرح و جنس آن با محیط بسیار مهم است. سایبان پارچه ای به علت سادگی و متنوع بودن طرح های آن به عنوان گزینه ای لوکس نظر معماران را به خود جلب کرده است.


تمامی اتصالات بصورت پیچ و مهره می باشند و کمترین فعالیت عمرانی در محل وجود داشت و مدت زمان نصب این سازه یک روز می باشد. این سایبان در حیاط مجموعه مسکونی در تراز طبقه اول و بالای در ورودی اجرا شده است. به علت قرار گیری این الاچیق در منطقه ای با وزش باد های شدید  از پارچه کششی Mehler آلمان که مقاومت بالاتری دارد استفاده شده است.
​​​​​​​
این آلاچیق چادری ویلا به فرم مخروطی دکل کنار فضایی به مساحت 25 متر مربع پوشش می دهد. فرم مخروطی دکل کنار یکی از فرم های بسیار زیبا و پرطرفدار از طرف است زیرا در این فرم نسبت به فرم های دیگر آلاچیق چادری ستون میانی حذف شده است که باعث می گردد فضای قابل استفاده و بدون ستون در زیر آلاچیق ایجاد گردد و الاچیق چادری لاکچری و مدرن در محوطه فضای سبز بوجود آید.
​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​سایبان های پارچه ای آلاچیق در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف برای فضا شما پوشش ایجاد میکند. در ویلا های مسکونی که نیاز به فضا های آلاچیق وجود دارد. آلاچیق های پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش فضا شما می باشد.

از ویژگی های این سایبان هیا آلاچیق با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.