G-KB5H51MZKE

سایبان پارچه‌ای آلاچیق

تهران، ایران

مشخصات پروژه

سایبان پارچه‌ای آلاچیق (مدل کایت)
مساحت: 16 متر مربع
کاربری: سایبان آلاچیق
فرم: زین اسبی (هایپار)
سازه: فولاد ST37 با رنگ کوره‌ای مشکی
پارچه:PVC 750gr برند SRF لیسانس آلمان
کارفرما: آقای بختیاری
زمان اجرا: اردیبهشت 1399
محل پروژه: جابان، تهران، ایران

سایبان پارچه‌ای آلاچیق
​​​​​​​​​​​​​​
در طراحی روف گاردن و معماری آن، آلاچیق به عنوان یکی از الزامات جهت تامین سایه شناخته می شود. اما نکته ی قابل اهمیتی در انتخاب نوع آلاچیق وجود دارد. طرح مدرن و لوکس سایبان و مطابقت طرح و جنس آن با محیط بسیار مهم است. سایبان پارچه ای به علت سادگی و متنوع بودن طرح های آن به عنوان گزینه ای لوکس نظر معماران را به خود جلب کرده است. این پروژه شامل ساخت یک آلاچیق روفگاردن ویلا با استفاده از یک سازه چادری به فرم زین اسبی می باشد. این پروژه یکی دیگر از نمونه های اجرا شده گروه پاشام در ویلا های اطراف تهران می باشد.​​​​​​​

به علت محدودیت های فضا و فاصله بیس پلیت ها که به فاصله 3.6 متری از یکدیگر قرار داشتند ، در گوشه کایت از هر دو سمت دستک هایی به سمت بیرون گرفته شد تا ابعاد بزرگ تر گردد و سایه بیشتری بر روی فضای مورد نظر روفگاردن داده شود. از پارچه پلی استر با روکش PVC-PVDF برای این پروژه انتخاب و اجرا گردید تا بیشترین مقاومت را در برابر شرایط جوی شرجی شمال کشور و وزش بادهای شدید ساحلی داشته باشد.
​​​​​​​​​​​​​​
سایبان های پارچه ای آلاچیق در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف برای فضا شما پوشش ایجاد میکند. در ویلا های مسکونی که نیاز به فضا های آلاچیق وجود دارد. آلاچیق های پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش فضا شما می باشد.

از ویژگی های این سایبان هیا آلاچیق با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.