G-KB5H51MZKE

سایبان چادری پارکینگ وزارت امور اقتصادی و دارایی

تهران، استان تهران

مشخصات پروژه

سایبان چادری پارکینگ وزارت اقتصاد و دارایی (مدل رویال کمان)
ابعاد: دو عدد (5.20*11.00)
مساحت: 114.40 
متر مربع 
کاربری: سایبان پارکینگ
فرم: کمانی
سازه: فولاد ST37 
رنگ سازه: سفید چرمی الکترواستاتیک (کوره‌ای)
پارچه:PES_PVC_PVDF (950 گرم) کره‌ای
رنگ پارچه: سفید
کارفرما: وزارت امور اقتصادی و دارایی
زمان اجرا: آذرماه 1400
محل پروژه: تهران، استان تهران، ایران

سایبان چادری پارکینگ مدل رویال کمان

سایبان های مدل رویال کمان با توجه به برخورداری از تیر و ستون های منحنی ظاهر بسیار جذاب و مدرنی برای فضا ایجاد نموده و با برخورادی از ستون هایی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند حداقل محدودیت فضایی را ایجاد می کنند و خودروها به راحتی بدون محدودیت میتوانند پارک کنند.

در پروژه وزارت امور اقتصاد و دارایی دو فضا گوشه حیاط برای سایبان خودرو های اشخاص مهمی چون وزیر و معاونین در نظر گرفته شده بود که گروه مهندسی پاشام به خوبی با طراحی سازه ای منحصر به فرد این وظیفه را انجام داده تا بتواند پوششی مناسب در برابر برف و باران و ... ایجاد نماید. طراحی سازه با توجه به برف مبنا منطقه طبق آیین نامه مقررات ملی ساختمان طراحی و اجرا شده است.

لوله ها و سازه استفاده شده در این پروژه همگی از لوله مانسیمان بوده که مقاومت بیشتری نسبت به لوله های تست شده و صنعتی دارند

پارچه مصرفی از برند کره ای بوده که با توجه به وزن بالا پارچه در شرایط آب و هوایی سخت مانند آفتاب شدید طول عمری حداقل ۱۵ ساله دارند.

سایبان های پارچه ای پارکینگ خودرو در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف از خودرو شما مراقبت می نمایند. در ویلا های مسکونی مسکونی که امکان تامین کامل پارکینگ در ساختمان اصلی وجود ندارد. سایبان پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش خودرو می باشد.

از ویژگی های این سایبان پارکینگ خودرو با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.