G-KB5H51MZKE

سایبان پارکینگ ویلا مسکونی

دماوند، تهران

مشخصات پروژه

سایبان پارچه‌ای پارکینگ (مدل کمان پلاس)
مساحت:
5 عدد 16 متر مربع (مجموعاً 80 متر مربع)​​​​​​​
کاربری: سایبان پارکینگ
فرم: کمان کنسول
سازه: فولاد ST37 با رنگ مشکی کوره‌ای سوپر مات
پارچه:P
VC 750gr برند SRF لیسانس آلمان
کارفرما: آقای شهابی
زمان اجرا: مرداد 1400
محل پروژه: چنار شرق، دماوند، استان تهران، ایران

سایبان پارکینگ ویلا مسکونی

سایبان پارچه ای پارکینگ ماشین به فرم کمان کنسول شده که به درخواست کارفرما 5 عدد به طول 5 متر و عرض 3.2 متر مناسب جهت پارک یک خودرو سواری طراحی و ساخته شده است سایبان مناسب برای یک خودرو طول 5 متر و عرض 3 متر می باشد ولی در این سایبان به جهت پوشش بیشتر سایه برای خودرو و با توجه به عرض فضا میان باغچه ها  از سایبان پارکینگ با ابعاد عرض بیشتری استفاده شده است.

این پروژه در روستای چنارشرق، دماوند در استان تهران اجرا و نصب گردیده است. کل مدت زمان از سفارش تا نصب این پروژه کمتر از 25 روز انجام شده است که با توجه به نداشتن ستون مزاحم برای سایبان پارکینگ بسیار مناسب می باشد و با توجه به معماری مدرن ویلا و محوطه سازه، سایبان پارچه ای بسیار ظاهر زیبا و جذابی پیدا کرده.
​​​​​​​
سایبان های پارچه ای پارکینگ خودرو در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف از خودرو شما مراقبت می نمایند. در ویلا های مسکونی مسکونی که امکان تامین کامل پارکینگ در ساختمان اصلی وجود ندارد. سایبان پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش خودرو می باشد.

از ویژگی های این سایبان پارکینگ خودرو با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.