G-KB5H51MZKE

سایبان پارکینگ ویلا نمک آبرود

نمک آبرود، مازندران

مشخصات پروژه

سایبان پارچه‌ای پارکینگ (مدل کمان)
مساحت: 15 
متر مربع 
کاربری: سایبان پارکینگ
فرم: کمانی
سازه: فولاد ST37
رنگ سازه: مشکی کوره‌ای مات
پارچه:
PES_PVC_PVDF (900 گرم) برند FIT
​​​​​​​رنگ پارچه: سفید
کارفرما: آقای برزگری
زمان اجرا: اسفندماه 1400
محل پروژه: نمک آبرود، مازندران، ایران

سایبان پارکینگ خانه مسکونی

سایبان پارچه ای پارکینگ ماشین به فرم کمان کنسول شده که به درخواست کارفرما به طول 5 متر و عرض 3 متر مناسب جهت پارک یک خودرو سواری طراحی و ساخته شده است سایبان مناسب به دلیل زاویه محدود پارک خودرو از سایبان مدل کمان در این پروژه استفاده شده تا بتوان حداقل محدودیت فضایی را به واسطه ستون های چسبیده به دیوار ایجاد کرد و خودر به راحتی پارک کنند.

سایبان های مدل کمان با توجه به برخورداری از ۲ ستون که در کنار دیوار قرار میگیرند حداقل محدودیت فضایی را ایجاد می کنند و خودروها به راحتی بدون محدودیت میتوانند پارک کنند

پارچه استفاده شده در این پروژه به واسطه داشتن یک لایه اضافه PVDF طول عمر پارچه را افزایش میدهد و در شرایط آب و هوایی سخت مانند آفتاب شدید طول عمری حداقل ۱۵ ساله دارند.

سایبان های پارچه ای پارکینگ خودرو در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف از خودرو شما مراقبت می نمایند. در ویلا های مسکونی مسکونی که امکان تامین کامل پارکینگ در ساختمان اصلی وجود ندارد. سایبان پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش خودرو می باشد.

از ویژگی های این سایبان پارکینگ خودرو با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.