G-KB5H51MZKE

سایبان مخروطی مدل البرز پلاس

عباس آباد، مازندران

مشخصات پروژه

سایبان مخروطی دکل کنار آلاچیق (مدل البرز پلاس)
ابعاد: 4*4
مساحت: 16 متر مربع
کاربری: سایبان آلاچیق
فرم: مخروطی (خیمه‌ای)
سازه: فولاد ST37 
رنگ سازه: کرم الکترواستاتیک (کوره‌ای)
پارچه: PES_PVC_PVDF (750 گرم) برند OBEKAN
رنگ پارچه: سفید
کارفرما: آقای وطن نواز
زمان اجرا: مهرماه 1400
محل پروژه: عباس آباد، مازندران، ایران

سایبان مخروطی مدل البرز پلاس​​​​​​​
​​​​​​​
در پروژه عباس آباد با توجه وجود محدودیت فضا در حیاط تصمیم به استفاده از سایبانی با حداقل ستون شده تا بتوان به صورت حداکثری از فضا استفاده نموده و حس فضایی بهتری را القا نمود، در همین راستا از سایبان مدل البرز پلاس استفاده شده که در واقع مدل خیمه دکل کنار می باشد.

پارچه استفاده شده در این پروژه از برند OBEKAN بوده که به واسطه داشتن یک لایه اضافه PVDF دارای ویژگی خودتمیز شونده بوده و طول عمر پارچه را افزایش میدهد.

پارچه های برند OBEKAN عموما در کشور های حاشیه خلیج‌فارس فارس (عمارات، عربستان و...) استفاده میشوند و در شرایط آب و هوایی سخت مانند آفتاب شدید طول عمری حداقل 20 ساله دارند.
​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​سایبان های پارچه ای آلاچیق در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف برای فضا شما پوشش ایجاد میکند. در ویلا های مسکونی که نیاز به فضا های آلاچیق وجود دارد. آلاچیق های پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش فضا شما می باشد.

از ویژگی های این سایبان هیا آلاچیق با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.