G-KB5H51MZKE

سایبان پارکینگ ویلا مشهد

مشهد، خراسان رضوی

مشخصات پروژه

سایبان پارچه‌ای پارکینگ (مدل رویال کمان)
ابعاد: 5.00*5.00
مساحت: 25.5 
متر مربع 
کاربری: سایبان پارکینگ
فرم: کمانی
سازه: فولاد ST37
رنگ سازه: مشکی کوره‌ای مات
پارچه:PES-PVC-PVDF 900gr برند FIT
​​​​​​​رنگ پارچه: سفید
کارفرما: آقای دادخواه
زمان اجرا: اسفندماه 1400
محل پروژه: رباط سفید، مشهد، خراسان رضوی، ایران

سایبان پارکینگ ویلا فشم

در پروژه پارکینگ مشهد با توجه به درخواست کارفرما به مدل رویال کمان از این مدل برای طراحی در فضا حیاط استفاده شد که با توجه به ستون های منحنی شکل این مدل جذابیت بسیار زیادی برای فضا ایجاد نمونده. با توجه به برف های سنگین منطقه طراحی سازه با توجه به برف مبنا منطقه طبق آیین نامه مقررات ملی ساختمان طراحی و اجرا شده است.

سایبان های مدل کمان با توجه به برخورداری از ۲ ستون که در کنار دیوار قرار میگیرند حداقل محدودیت فضایی را ایجاد می کنند و خودروها به راحتی بدون محدودیت میتوانند پارک کنند
پارچه استفاده شده در این پروژه به واسطه داشتن یک لایه اضافه PVDF طول عمر پارچه را افزایش میدهد و در شرایط آب و هوایی سخت مانند آفتاب شدید طول عمری حداقل ۱۵ ساله دارند.
​​​​​​​

سایبان های پارچه ای پارکینگ خودرو در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف از خودرو شما مراقبت می نمایند. در ویلا های مسکونی مسکونی که امکان تامین کامل پارکینگ در ساختمان اصلی وجود ندارد. سایبان پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش خودرو می باشد.

از ویژگی های این سایبان پارکینگ خودرو با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.