G-KB5H51MZKE

سایبان پارکینگ ویلا فشم

فشم، تهران

مشخصات پروژه

سایبان پارچه‌ای پارکینگ (مدل کمان پلاس سفارشی)
ابعاد: 5.00*5.700
مساحت: 28.5 
متر مربع 
کاربری: سایبان پارکینگ
فرم: کمانی
سازه: فولاد ST37
رنگ سازه: مشکی کوره‌ای مات
پارچه:PVC-PVDF 750gr برند OBEKAN
​​​​​​​رنگ پارچه: سفید
کارفرما: آقای درریز
زمان اجرا: دیماه 1400
محل پروژه: فشم، تهران، ایران

سایبان پارکینگ ویلا فشم

سایبان مدل کمان پلاس در روستای زیبای امامه در نزدیکی فشم واقع در استان تهران طراحی و اجرا شد که با توجه به قرار گیری صفحه ستون ها در فضا باغچه طول کنسول سایبان را از ۵ متر به ۵.۷۰ افزایش داده تا بتوان سایه ای مناسب برای خودرو ایجاد کند. با توجه به برف های سنگین منطقه فشم طراحی سازه با توجه به برف مبنا منطقه طبق آیین نامه مقررات ملی ساختمان انجام گرفته و در طراحی سعی شده به واسطه خرپایی کردن ستون ها مقاومت سازه افزایش داده شود. سایبان های مدل کمان پلاس با توجه به برخورداری از جفت ستون قابلیت کنسول بیشتری داشته و برای دهانه های بزرگ تر مناسب تر می باشند و همچنین به واسطه فضا کنسول بدون ستون حداقل محدودیت فضایی را ایجاد می کنند و خودروها به راحتی بدون محدودیت میتوانند پارک کنند

​​​​​​​
پارچه استفاده شده در این پروژه از برند OBEKAN بوده که به واسطه داشتن یک لایه اضافه PVDF دارای ویژگی خودتمیز شونده بوده و طول عمر پارچه را افزایش میدهد. پارچه های برند OBEKAN عموما در کشور های حاشیه خلیج‌فارس فارس (عمارات، عربستان و...) استفاده میشوند و در شرایط آب و هوایی سخت مانند آفتاب شدید طول عمری حداقل 15 ساله دارند.
​​​​​​​
سایبان های پارچه ای پارکینگ خودرو در برابر وزش باد و بارش برف سنگین بسیار مقاوم هستند. و مشابه یک سقف از خودرو شما مراقبت می نمایند. در ویلا های مسکونی مسکونی که امکان تامین کامل پارکینگ در ساختمان اصلی وجود ندارد. سایبان پارچه ای در محوطه فضای باز گزینه مناسبی برای پوشش خودرو می باشد.

از ویژگی های این سایبان پارکینگ خودرو با پوشش پارچه ای می توان به طول عمر بالای پوشش ، سبک بودن آن ، نصب سریع و اسان ، کمترین فعالیت عمرانی در محل ، مقاومت در برابر حریق و آتش ، بازتابش اشعه نور uv خورشید و … اشاره نمود.

مشاهده تمامی مدل‌ها

مدل‌های مشابه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

از به روز ترین کارهای ما دیدن کنید.